INFO FRA DS

Der er kommet ny procedure for ansøgning om ID-kort. Det hele foregår nu elektronisk. Man går ind på https://www.worlddancesport.org under atleter og her kan man oprette ansøgningen. Det betyder at man ikke mere skal sende noget med post til DS. Vi skal så ind i systemet og godkende ansøgningerne. Alle der har et ID-kort har fået en mail fra WDSF om at kortene nu bliver elektroniske. Har du ikke fået denne mail, så gå ind og tjek om din mailadresse er rigtig. Dette er vigtigt, da det er via den mail man fornyer sit kort, så er din mailadresse forkert, får du ikke linket. Er du usikker på om din mail er rigtig, så skriv til TU og vi kan gå ind og rette den.

Da det nu er hurtigt at forny eller lave et nyt wdsf-kort, så godkender vi ikke ansøgninger på wdsf, før vi an se parrene i vores eget tilmeldingssystem. Da det jo ikke er tilladt at danse en WDSF-turnering før man har danset en rangliste.